Harlingen, Friesland 26 augustus 2016

26 augustus 2016 - Harlingen, Nederland

Op 25 aug 's ochtends (amerikaanse tijd) van Napa weer naar het vliegveld van San Francisco gereden. Een ritje van dik 70 mijl. Daar de auto weer ingeleverd en op naar de incheckbalie voor de terugvlucht naar Amsterdam. Daar blijkt dat onze vlucht dik drie uur vertraagd is. Balen!
Maar goed, in plaats van 13.45 nu 17.00 uur plaatselijke tijd vertrekken. Het is niet anders.
Na een probleemloze vlucht van bijna tien uren staan Ina, Sven en Afianna ons op te wachten op Schiphol. Helemaal leuk.
Inmiddels weer thuis. De cirkel is rond. Wat een geweldige reis hebben we gehad en wat ontzettend leuk dat we dit met ons vieren hebben gedaan.
Ik vond het super om elke dag een blog bij te houden en ook geweldig om te lezen en te horen dat de thuisblijvers de blog hebben gelezen. We vonden het ook elke dag weer fantastisch om de reacties te lezen. Familie Schiphof is signing off......

1. Eva:
    Welkom thuis!!!!!
  2. Sape:
    26 augustus 2016
    Heel fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Jammer van die vertraging, zit je niet op te wachten als je naar huis wilt. Neem aan dat jullie behoorlijk moe zijn na deze lange reisdag. Heel veel sterkte met het weer wennen aan onze tijd en een heel prettig weekend. Tot ziens.
  3. Sape:
    26 augustus 2016
    Had ik me zo voorgenomen om jullie in mijn laatste reactie te bedanken. Vergeet ik dat toch nog.
    Ik vond het heel leuk om elke dag het verslag te lezen en mee te kunnen genieten van jullie belevenissen. Prachtig om op die manier een beetje met jullie mee te reizen.
    Dus bij deze alsnog hartstikke BEDANKT.
  4. Jacqueline:
    26 augustus 2016
    Fijn dat jullie weer heelhuids en veilig thuis zijn. Het was super om elke dag voor het werk even jullie blog te lezen. Zo gingen we toch een beetje met jullie mee op reis. We zijn benieuwd naar de foto's en inmiddels hebben we al een aantal verhalen mogen horen van Kirsten. Groetjes en tot ziens.
  5. Ina en Herman:
    26 augustus 2016
    Het was nog even spannend of ik op tijd zou zijn. Dikke vertraging op de Afsluitdijk en voor Schiphol. Al met al een half uur vertraging en dus op een holletje naar de arrivals gerend, want ik wilde niet te laat komen. Daar stond Kirsten al, want die kon Sven niet langer missen:) Na 5 minuten wachten kwam de rest van de familie en vol verhalen reden we terug naar Harlingen. Nog hartstikke bedankt voor de leuke armband die ik kreeg. Die ga ik veel dragen. We zijn allemaal blij dat jullie weer veilig thuis zijn. Het wordt nog saai zo zonder reisblog ieder dag......
  6. Kees van Kees en Linda:
    26 augustus 2016
    Prachtige reis en geweldig blog. Hartstikke bedankt. Was elke ochtend bij het ontbijt een feestje. En nu: hupsakee de Visserij dagen in!!!
  7. Antoinette:
    27 augustus 2016
    Welcome Home!!
  8. Wiebe:
    28 augustus 2016
    Susan, ik ben nu al nieuwsgierig naar de foto's, wanneer begin je weer?